© 2024 solvo B.V.

Medicatie uit de koeling geweest

Beste mensen, Op dit moment volg ik de verpleegkundige opleiding, wat me echt heel goed bevalt! ;) Maar ik heb een opdracht waar ik niet uitkom, ik vroeg me af of jullie mij daarbij misschien konden helpen? Het gaat om een situatie, waar jij als functie verpleegkundige bent: Je ziet \'s morgens dat de stroom van de koelkast is uitgevallen. In de koelkast worden medicijnen bewaard. Wat doe je om erachter te komen of medicijnen nog goed zijn? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Alvast bedankt, Liefs Kim


hoi ik zou proberen na te gaan (bij de vpk van de vorige dienst)of zij weten wanneer het ongeveer gebeurd is. (wanneer zij het laatst de koelkast hebben gebruikt, doen deed hij het nog, dus dan heb je een indicatie) Daarna zou ik de ziekenhuisapotheek bellen en hun advies vragen, hoelang medicatie buiten koelkast goed blijft en wat zij denken. (de ziekenhuisapotheek heeft daar het meeste verstand van) Ik hoop dat je hier wat mee kunt groetjes

label.Geplaatst op 2007-02-02 19:19:01


in principe de vooraad terug brengen naar de apotheek, mogelijk als de storing nog niet lang heeft geduurd kun je met een thermometer de temp meten en overleggen met de apotheek. thuis gooi je toch ook de onhoud van de vriezer/koelkast weg als je niet weet hoe lang het ding niet gekoeld heeft.

label.Geplaatst op 2007-04-24 14:28:25

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren