© 2024 solvo B.V.

Menopauze en vruchtbaarheid

Mijn vrouw is al meer dan een jaar niet meer ongesteld Ze is net 50 Wanneer en hoe kun je weten wanneer zij niet meer vruchtbaar is (met zekerheid) Zij heeft namelijk nooit de pil of een ander voorbehoedsmiddel gebruikt m vr gr.


Hoi, ik ben net 48 en gebruik ook al 12 jaar geen vooorbehoedsmiddelen. Meestal worden vrouwen zoals ik en uw vrouw niet zwanger. Toch ken ik een Turkse vrouw die op haar 52ste nog haar laatste kind heeft gekregen, ze heeft nooit voorbehoedsmiddelen gebruikt, heeft 11 kinderen gekregen en tussen de 2 jongsten zit 12 jaar. Dus het kan wel , maar de kans ik zo nihil. Zij heeft geluk gehad, voor mij en uw vrouw zal het waarschijnlijk anders zijn. Echt 100% zeker ben je als je een jaar niet meer ongesteld bent geweest, maar ik geef mijzelf en uw vrouw zeer weinig kans dat het nog lukt, dus sorry, maar helaas.

label.Geplaatst op 2005-01-07 19:35:16


Dank voor je reactie aimee Je hebt m'n vraag iets anders opgevat dan ik bedoelde Wij willen niet nog een zwangerschap, wij willen die juist voorkomen. Vraag is dus wanneer ik geen voorbehoedmiddel meer hoef te gebruiken, met zekerheid om niet mijn vrouw ongewenst te bevruchten

label.Geplaatst op 2005-01-08 00:58:08

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren