© 2024 solvo B.V.

MENSTRUATIE

Goedenavond allen, Een vraagje, vrouw 48 jaar, slik de pil, maar wordt nu sinds 3 maanden niet ongesteld in de pauze week, heeft dit iets te maken met de overgang? Volgens mij moet je toch normaal ongesteld worden in je pauze week ook als zou je in de overgang zijn.. Wat kan dit nog meer zijn? Groetjes, TOUT


Hallo ik heb een vraag of mannen ook pre menstruele klachten kunnen hebben doordat hun hormoon spiegels wisselen?

label.Geplaatst op 2004-03-22 22:09:38


Hoi, het zou inderdaad wel eens met de overgang te maken kunnen hebben. Misschien kun je om een bloedonderzoek vragen. Dan controleren ze het FSH hormoon en daar kunnen ze aan zien of je inderdaad in de overgang bent. Normaal gesproken zou je toch een menstruatie moeten hebben in de pauze week. Zou toch, als ik jouw was, even naar de huisarts gaan. Veel sterkte, groetjes Caressa

label.Geplaatst op 2004-02-25 10:56:37


heb hetzelde ben 46 en wordt niet meer ongesteld in de stop week ben niet in de overgang [is getest] maar gebeurd vaker dat je niet meer ongesteld wordt als je [lang durig] de pil slikt is me verteld . Voor de zekerheid kun je het beste kontakt op nemen met je huisarts.

label.Geplaatst op 2004-02-25 21:53:05

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren