© 2024 solvo B.V.

Mijn kind

mijn dochter is 15 jaar en al jaren heeft ze problemen met haar gezondheid. het is een spontane meid met veel vriendinnen, doet gymnasium en heeft veel plezier in haar leven. waarom nemen artsen haar klachten niet serieus!!!! ze heeft dagelijks hoofdpijn duizelingen, flauwvallen, gewrichtspijn in nagenoeg alle gewrichten (om de beurt) vreselijke buikpijnen, haar gezicht zwelt regelmatig, heeft meestal verhoging rond de 38.2, migrene etc. etc. ik ben in staat om haar naar de dokter te brengen en daar achter te laten (doe ik niet hoor) weet IEMAND raad....... wij weten het niet meer, wel dat ze meer en meer beperkt wordt in haar dagelijkse dingen..... help!


Is er nog nooit bloed afgenomen ter controle?

label.Geplaatst op 2006-07-20 18:32:40


Hallo! Omdat de reguliere geneeskunde niet zoveel heeft kunnen betekenen voor je, zou je eens op deze website kunnen kijken. Ik ben er zelf een jaar onder behandeling geweest ( mijn weerstand, immuunsysteem, was er erg slecht aan toe, gaf allerlei vage maar wel heftige klachten. De huisarts kon er ook niets mee.) Mijn klachten zijn eigenlijk wel weg! www.mesologie-purmerend.nl Daar staat heel duidelijk beschreven, wat het inhoudt. Er zal vast wel een mesoloog bij je in de buurt zitten. Je hebt al zoveel geprobeerd...kijk eens of dit iets is. Sterkte met je dochter!!

label.Geplaatst op 2006-07-21 09:43:39


Heb uw bericht gelezen, en vroeg mij af of u mogelijkerwijs al eens bij een Reumatoloog voor onderzoek bent geweest. Wellicht is het mogelijk middels de Huisarts een afspraak voor een controlebezoek bij een Reumatoloog te maken? Zelf heb ik al jaren last van chronische Reuma, en weet uit ervaring dat er zoveel soorten van Reuma zijn, en zoveel ziekteklachten; dat het wellicht de moeite waard is om toch eens langs deze weg uw licht op te steken bij deze arts(en). Temeer omdat u aangeeft dat uw dochter ook gewrichtsklachten heeft in alle gewrichten van haar lichaam. Ik hoop dat u hier iets mee zult kunnen doen, en hoop van harte dat er zeer binnenkort een resultaat aan onderzoeken voor u allen zal mogen komen, zodat uw onzekerheid t.a.v dit alles afgelopen zal mogen zijn. Heel veel succes!!!

label.Geplaatst op 2006-07-21 09:47:54


hallo, dit verhaal had ik zelf geschreven kunnen hebben, en wel zo,n vijftien jaar geleden al. mijn dochter was toen dertien en zat op de middelbare school,moest uiteindelijk overgaan op halve dagen naar school. na heel veel dokteren is vijf jaar geleden eindelijk gevonden dat ze reumatoide artritis heeft en de buikklachten kwamen van een spastische dikke darm. Op het moment gaat het haar redelijk, maar de reuma gaat natuurlijk niet weg. ga dus inderdaad eens naar een reumatoloog, en laat je niet met een kluitje in het riet sturen. succes

label.Geplaatst op 2006-07-21 20:18:41


hallo allemaal bedankt. we zijn bij een reumatoloog geweest en die vond dat ze zich niet zo moest aanstellen. ze moet over 2 jaar nog maar eens terugkomen. er is bloedonderzoek gedaan maar hij wilde de uitslagen niet geven. volgens hem was alles wel in orde.... op dit moment gaat het steeds slechter ik denk dat men wacht tot ze vergroeid is. we weten het niet meer........ natuurlijk kan ik er op staan dat ze een second opinion krijgt maar ze wil zelf niet meer na die rare reaktie van die @#$

label.Geplaatst op 2006-08-01 14:05:47


Hallo Mutti Jullie hebben dus een van die artsen getroffen die mensen niet serieus nemen. Na heel veel, zoals ze zeggen, shoppen, is het mezelf (ik heb de ziekte van bechterew)en mijn dochter(Heeft R.A)echter gelukt, om een arts te vinden die doorzocht, en vond! Als je wil weten welke arts, mag je mij wel mailen. Laat voor die duizeligheid enz, bij de huisarts het ijzergehalte nakijken, dit zorgde er bij mijn dochter voor dat ze ijzerinjectie\'s bleek nodig te hebben. Ze had veel last van hevige bloedingen tijdens de menstruatie. En natuurlijk heeft je dochter geen zin/puf meer om verder te gaan, maar daar wordt niemand beter van, zeker die dokter niet, dus al is het schriftelijk laat die arts netjes weten wat je van zijn handelswijze vind, kun je dit niet, laat je huisarts dat dan doen. Als het goed is ontvangt je huiarts alle bloeduitslagen ook, dus bij hem kun je zeker informeren. Succes

label.Geplaatst op 2006-08-02 08:03:38


Dank je anneke. Ik krijg haar met geen tien paarden meer naar een reumatoloog, ze is zo afgeknapt.. Wat een verschrikkelijke .... en dat schijnt de beste op kinder reumatologie te zijn. Ze is bij een neurologe onder behandeling voor de duizelingen en flauwvallen en krijgt nu inderal het helpt alleen niet. Waarschijnlijk moet de dosis verhoogd worden. Is het bij jouw dochter al lang? Hoe zijn jullie erachter gekomen en hoe ga jij er als moeder mee om? (de pijn het verdriet, het dagelijkse leven) groetjes

label.Geplaatst op 2006-08-02 09:04:09


hallo mutti mail je mij even jouw mailadres, dan zal ik wat uitgebreider beschrijven, hoe het mij en mijn dochter in de afgelopen jaren is vergaan. mijn mailadres is annekemulders@hotmail.com

label.Geplaatst op 2006-08-02 11:23:13

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren