© 2024 solvo B.V.

Misselijk en buikpijn

hey ben een meid van 22. ik heb al enige tijd last van misselijkheiden buikpijn wat rechts onderin me buik zit heb geen koorts of zo maar komt soms met vlagen opzetten. ik werk in een kledingzaak als ik het dan ineens krijg dan is het niet zo fijn moet ik eerst ff een poos zitten voor ik weer kan gaan helpen. mijn huisarts zegt dat ik last heb van spastischedarmen zelf geloof ik er niet echt in omdat ik er ook flink misselijk bij ben.


Het lijkt toch te gaan over een spastische darm. Misselijkheid hoort daar echt bij. Je endeldarm zit rechts onderin je buik en die voel je dan bij vlagen behoorlijk. Mocht je er erg veel last van hebben dan kun je vragen om duspatal. Dit medicijn zorgt voor wat meer rust in je darmen. Je moet er ook achter zien te komen bij welke voeding je meer last hebt. Het beste is daarom een eetdagboek bij te houden, zodat je dat kunt achterhalen. heel veel sterkte en een vriendelijk groet, Rota

label.Geplaatst op 2007-01-23 14:12:11

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren