© 2024 solvo B.V.

Moe

Ik loop al dik 2mnd met vreselijk moeheid,hoofdpijn en af en toe misselijk, mijn klieren zijn soms wel opgezet en erg pijnlijk maar soms ook weer niet. ( ben niet zwanger ofzo) ik ben zo erg moe dat ik als 20 jarige smiddags moet slapen anders trek ik het niet, doe ik het niet dan ben ik savonds helemaal kappot. ik ga 1 dag in week naar school en halve wege de dag slaap ik al bijna, mijn hoofdpijn voelt alsof je keihard tegen de muur ben aangelopen en dat heb ik al sinds die moeheid, mijn klieren doen op dit moment vreselijke pijn... vooral bij het bewegen b.v (achter om kijken). wat denken jullie wat dit is. ik heb bloed onderzoek gehad is niets uit gekomen moet maandag naar internist en die gaat naar virussen kijken... zal dit pfeiffer zijn of wat??? ik hoop dat iemand dit leest die hier enig kennis/ervaring in heeft! alvast hartelijk bedankt voor je reactie!!!


Laat voor de zekerheid de B12-waarde van je bloed meten. Kan dit soort klachten geven, zonder een afwijkend bloedbeeld. Vraag wel de waarde. Henk

label.Geplaatst op 2005-05-26 19:08:31


wat houd dat in dan b12??

label.Geplaatst op 2005-05-26 23:03:42


vitamine b12

label.Geplaatst op 2005-05-29 11:59:58


Ja, juist vitamine B12. Soms wordt deze vitamine niet goed meer opgenomen. Zoek op het internet op de ziekte van Addison-Biermer.

label.Geplaatst op 2005-06-01 14:54:38

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren