© 2024 solvo B.V.

Moeie\'te met afvallen

ik wil goed afvallen,maar dietiste helpt niet. ik sport niet heb geen puf en tijd voor maar werk wel in de schoonmaak elke dag en thuis dus sport zat. nu wil ik graag mijn maagrand weg hebben en kilo\'s kwijt raken.maar ik hoop dat ik een operatie kan doen of zo. wie kan mij raad geven?!ik ga 24 april naar de huisarts voor vragen of alternatieve.


Probeer eens onregelmatig te gaan eten. En hiermee bedoel ik dan een paar uur eerder of later dan normaal.

label.Geplaatst op 2006-04-18 08:22:08


eerste ,; bedenkt dit, echt hoor elk pondje komt door het mondje en als je dan ook nog de calorieen beperkt, geen suiker of koolhydraten en vet beperkt en minimaal 3 keer per week zo.n 25 min wat sport moet je afvallen, maar het vereist wel dicipline (misschien wel het moeilijkste)

label.Geplaatst op 2006-04-22 13:57:47


Denk ook aan alle complicaties die zo'n ingreep met zich mee (kunnen ) brengen en weet zeker dat je dat dan nog wilt! Als je doorleeft zoals je gewend bent nadat je een operatie hebt gehad, kan het gedeelte van je maag dat je nog hebt, weer oprekken en zal je weer aan kunnen komen. Heb je al geprobeerd om iemand te vinden om samen mee af te vallen? Je kan dan ook tips uitwisselen en elkaar motiveren etc. Dat helpt meestal wel voor je zelfdiscipline en motivatie! Succes

label.Geplaatst op 2006-05-14 14:58:59

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren