© 2024 solvo B.V.

Moeilijk praten

Hallo, mijn vader kon ineens, een paar dagen geleden toen hij opstond, moeilijk praten, net of hij dronken is. Nu is zijn bloed onderzocht, maar daar moet hij 2 weken op wachten. Hij is al oud, heeft iemand enig idee? Ik maar me ernstig zorgen.............


Misschien een TIA?

label.Geplaatst op 2004-01-20 15:34:09


Hallo aimee,je bericht gelezen, als het een tia is dan is het met een uurtje over duurt het de heledag dan is het wat anders, wij hebben hier ervaring mee want mijn vrouw heeft al verschillende Tiás gehad en dan geef ik ze gelijk een zakje ascal (bloedverdunner) en dan gaat het snel binnen een uur weer over.

label.Geplaatst op 2004-03-13 13:55:22


Dat dachten wij in de eerste instantie ook, maar zou het niet iets anders kunnen zijn?

label.Geplaatst op 2004-01-22 10:45:13


Ja, het was een tia, en nu gaat het gelukkig weer veel beter :)

label.Geplaatst op 2004-03-13 14:35:02

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren