© 2024 solvo B.V.

Moet ik me zorgen maken

hallo iedereen, Ik heb sinds woensdag een grote blauwe plek op mijn voet eerst was het heel blauw en nu is het bruin en de rand is wat rood. En deze week heb ik 2 blauwe plekken nog gekregen op mijn benen op elleboog en arm.Moet ik mij zorgen gaan over maken. Zou dit misschien geen redenen kunnen door vitaminen te kort. Ook heb ik last nog van volgende kenmerken. - Als ik mijn benen inwrijf zijn die erg gespannen en soms stijf - vermoeide ogen Ik ben echt wel bang voor die blauwe plekken en die kenmerken groetjes liney


Het beste is om toch maar langs je huisarts te gaan en dit even na te laten kijken.

label.Geplaatst op 2006-06-19 08:12:46


Ik hanteer een gouden regel.Alles wat vanzelf komt gaat vanzelf weer weg.Tenzij het niet weggaat,dan moet je naar een arts.Klinkt raar ,vindt je niet ?Als regel houd ik een tijd aan van maximaal 14 dagen.Wanneer je iets niet vertrouwd en je weet de oorzaak niet , GA DAN NAAR JE HUISARTS EN WACHT NIET OP ADVIES VAN EEN LEEK. Die leek bedoeld het overgens goed.Maar speel op zeker,het is jouw lichaam.

label.Geplaatst op 2006-06-22 22:41:52

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren