© 2024 solvo B.V.

Moning after pil

ik heb een vraag ik heb de m.a.p. op gehaald bij de apotheker en die in genomen het was nog binnen de 72 uur apotheker advies was door gaan met de strip geen stop week en vervolgens de volgende strip doorgaan allemaal gedaan netjes ongesteld geworden.. ik heb wel iedere keer last van me onder buik en harde ontlasting en harde onder buik naar de dokter geweest heeft me laxeer middel voor geschreven maar ben nog steeds onzeker over me buik die lijkt steeds dikker te worden kan iemand mij helpen groetjes een onzeker meisje


als je last hebt van harde ontlasting kan je buik ook opzwellen. dit komt niet alleen door de ontlasting die er nog in zit maar ook door de gassen die ontwikkelen doordat de bacterien langer hun werk kunnen doen. als je ontlasting weer beter op gang komt verdwijnt de opgeblazen buik ook weer. als je het niet vertrouwd kun je voor de zekerheid natuurlijk een zwangerschapstest doen. groetjes

label.Geplaatst op 2005-07-25 10:33:22

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren