© 2024 solvo B.V.

Multiple Sclerose

Hallo allemaal, Ik moet voor school een profielwerkstuk maken en ik heb gekozen voor het onderwerp MS. Dit lijkt mij een heel interessant onderwerp, omdat het eigenlijk nog vrij onbekend is. Mijn buurvrouw lijdt aan deze ziekte en ik kan dus ook veel informatie aan haar vragen. Ik ben van plan om haar leven in mijn werkstuk te gaan beschrijven, maar het lijkt mij ook interessant om informatie van andere personen hieraan toe te voegen. Ik wil jullie dus vragen of jullie informatie voor mij hebben over de ziekte MS. Jullie worden alvast hartelijk bedankt. Groetjes, Vrouwe Fortuna


Ik zou niet te veel aan je buurvrouw vragen. Met alle respect, maar niet alle patienten zijn even goed op de hoogte van hun ziekte, ook niet als deze chronisch is. Zoek gewoon op internet (google).

label.Geplaatst op 2004-09-23 23:02:17


Zijn er ook mannen met deze ziekte ms die willen reageren ? m.vr.gr. rutje

label.Geplaatst op 2008-02-15 00:25:09


Ik denk dat ik je wel kan helpen. Vorig jaar heb ik voor mijn studie een werkstuk moeten maken over MS, als ik me niet vergis ligt die boven nog ergens weg te rotten. Bovendien heb ik een boel foldertjes erover. Ik zal meteen even zoeken!

label.Geplaatst op 2004-09-25 12:02:05


Alvast heel erg bedankt voor je medewerking! Groetjes, Inge

label.Geplaatst op 2004-09-27 15:26:56


Hoi! Ik dacht dat ik de spullen op mijn kamer had liggen maar dit is niet zo, dus als ik thuis ben zal ik daar even rondkijken. Je kunt anders ook op www.gezondheidsnet.nl kijken, en daar zoeken naar MS. Krijg je ook links naar andere sites, ik heb er veel aan gehad. Ook via Yahoo.com --> doorklikken naar Yahoo Health en dan zoeken op MS, kom je een heel eind! Veel succes alvast, ik laat het wel horen als ik het gevonden heb! Groetjes Luna

label.Geplaatst op 2004-09-28 13:34:05

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren