© 2024 solvo B.V.

Na hoelang effecten pil?

Ik ben er sinds kort achter dat ik darmklachten heb door de pil. Ik heb namelijk pds, prikkelbaar darmsyndroom en dan de verstoppingsvariant. Toen ik stopte met de pil waren de klachten weg, alleen na een paar maanden kwam de acné terug. Ik ben toen meteen weer begonnen met de microgynon (die gebruikte ik daarvoor al). Ik heb best heftige acné met ontstekingen en daarom wil ik hormonen blijven gebruiken (dat is volgens mij het enige effectieve middel). Ik ben nu met een nieuwe pil begonnen, de femodene. Ik ben er nu een week mee bezig en ik heb weer/nog steeds last van darmklachten. Ik wil deze strip best afmaken om te zien of de klachten blijven. Als de klachten nu blijven kan ik er dan vanuit gaan dat ook deze pil niet de oplossing voor me is? Of moet je m langer gebruiken om dat te kunnen bepalen?


Een pil gebruiken is eigenlijk helemaal niet zo goed. Je zou wel een pil kunnen gebruiken tegen darmklachten. Heb je alternatieven voor de pil?

label.Geplaatst op 2007-01-11 15:35:22

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren