© 2024 solvo B.V.

Na revalidatie van PD blijft vermoeidheid aanhouden, wat kan de oorzaak zijn??

Bijna anderhalf jaar ben ik klaar met de revalidatie van posttraumatische dystrofie in mijn rechtervoet. De klachten heb ik nog, maar is nu beter beheersbaar. Tijdens de revalidatie heb ik last gekregen van extreme vermoeidheid. Nu anderhalf jaar later is deze er nog steeds. Mijn lijf is enorm zwaar/moe/pijnlijk. Geestelijk ben ik totaal niet moe. Als ik ergens op de bank zit, worden mijn ogen zwaar en voel ik een brandend moe gevoel, alsof ik al 2 dagen wakker ben. \'s Morgens als de wekker gaat kan ik mijn bed niet uitkomen en slaap ik zelfs al regelmatig door 3(!!) wekkers heen. Werk is voor mij enorm belangrijk om op de been te blijven en dit dreigt enorm in gevaar te komen. Ik heb van alles geprobeerd om het af te laten nemen waar volgens deskundigen mogelijke oorzaken zouden liggen: wisselen van medicatie, stoppen met inslapers, dagbesteding zoeken in werk, vermoeidheid accepteren en er niet tegen vechten. Mijn bloed is onderzocht op onder andere de ziekte van pfeiffer, maar daar is geen sprake van. Vandaag ben ik op controle geweest bij de revalidatiearts die geen oplossing had voor dit probleem. Ook de huisarts weet hier geen oorzaak voor. Kan iemand mij helpen? Ik begin namelijk behoorlijk radeloos te worden. Binnenkort word ik 30 jaar en wil er heel erg graag iets aan doen, om weer als 30-jarige door het leven te gaan. Hopelijk kan iemand mij helpen.

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren