© 2024 solvo B.V.

Narcose

Kan narcose bij een kind van 5 jaar wat gedrag doen veranderen, zoals gillen en erg anstig zijn. Sinds onze dochter afgelopen maandag buisjes heeft gekregen is ze helemaal veranderd in haar gedrag. (verder heeft ze een algehele ontwikkelingsachterstand) Hendrina


hoi, het zou natuurlijk kunnen komen door de hele ervaring... en niet eens zo zeer door het medicijn... voor een kind kan zo'n ziekenhuis opname zeer beangstigend zijn.. sterkte, M.

label.Geplaatst op 2006-01-04 16:12:22


Sluit me aan bij de vorige reactie.

label.Geplaatst op 2006-01-04 22:05:51


Na een narcose kan er ook een delirium optreden. Ik weet niet of je weet wat het is? Vaak denken mensen dat het alleen bij alcoholisten optreed. Maar er zijn vele andere oorzaken die een delirium kunnen veroorzaken. Ik heb een artikel hierover gevonden. Lees dit door en neem contact op met de behandelend arts. http://www.stukproducties.nl/TVV.htm Schrik er niet van. Het hoeft natuurljik helemaal niet zo te zijn dat jou kindje dit heeft. Toch wilde ik reageren omdat ik er meteen aan dacht. Sterkte!! Karlina

label.Geplaatst op 2006-01-05 17:21:00

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren