© 2024 solvo B.V.

Neus

zijn er mensen die net zoals ik veel last hebben van bloeedneuzen? 8 januari moet ik weer naar de kno arts om te kijken wat we nu gaan doen. ze hebben het al een paar keer bij mij dicht gebrand maar dat mocht niet baten. ik weet niet of er mensen zijn die andere behandelingen hebben gehad zoja welke ik weet het niet meer wat ik moet doen.


mijn broer heeft dit ook gehad en bij hem is de neus ook altijd dichtgebrand hij heeft extreem dunne bloedvaten zeiden ze en ze konden er verder niks aan doen. nu heeft hij er niet zoveel last meer van als eerder. omdat hij zijn neus niet meer snuit.verder heeft hij geen andere behandelingen gehad weet je wel waar het bij jou aan ligt liefs skimmel

label.Geplaatst op 2004-01-11 23:31:59


nee het is bij mij niet bekend hoe het komt dat ik iedere keer bloedneuzen heb. ze willen dit wel gaan onderzoeken? vermoedelijk ligt het in de erfelijke factoren?

label.Geplaatst op 2004-01-17 23:47:56


dat zou best kunnen bij ons komt dit verder niet voor in de familie dus dat zou ik echt niet weten. liefs skimmel ook hoop voor je dat er wat uit het onderzoek komt want dit is erg vervelend voor je

label.Geplaatst op 2004-01-23 22:04:34

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren