© 2024 solvo B.V.

Neus, doof gevoel

Vorige week donderdag ben ik beroofd en daarbij in elkaar geslagen. Nu 8 dagen later zijn mijn blauwe ogen zo goed als bijgetrokken en alles gaat verder goed. Alleen mijn neus heb ik nog wat last van. Bovenin is nog pijnlijk, hoewel dat ook al minder geworden is. Wat ik vreemd vind is dat ik een \'doof gevoel\' heb in mijn neus en dan met name de rechterkant. Onder doof gevoel versta ik een gevoel dat vergelijkbaar is met een verdoving bij de tandarts die aan het uitwerken is. Je hebt wel gevoel, maar niet zoals het hoort. Dus aan de ene kant juist minder gevoelig en aan de andere kant ook weer niet. Normaal als je met een vinger op een plek komt, voel je dat puur op die plek. Nu voel ik het ook rondom die plek. Als ik er niet aan kom, voel ik geregeld een beetje zeurderig gevoel. Niet heel erg en als ik afgeleid wordt, dan voel ik het niet meer. Ik twijfel nu wat ik moet doen. Moet ik hier naar laten kijken of is dit op zich normaal en moet ik het nog even aanzien? Mijn huisarts is niet te bereiken en op vakantie en bovendien is het nu alweer weekend. Vandaar dat ik het hier even probeer.


zou de huisarts bellen om te vragen of dit vanzelf weer overgaat of dat er gekeken moet worden. als je huisarts nog op vakantie is kun je de vervangende huisarts bellen. kan zijn dat door de klap de zenuwen beschadigd zijn of door zwelling minder goed werken, die hebben veel tijd nodig om te herstellen. succes

label.Geplaatst op 2006-02-12 18:34:57


Hallo Allereerst heb ik oprecht met je te doen dat je beroofd bent. Is de Politie hierover ingelicht?Zij kunnen in ieder geval op z\'n minst naar Slachtofferhulp bellen voor je. Ja, wat je doof gevoel betreft zou ik me tot de huisarts wenden en je verhaal doen. Hij zal je onderzoeken en zonodig naar het ziekenhuis of zo verwijzen tenzij je een onzorgvuldige huisarts hebt (want die zijn er!). Of je doet het volgende: - bij afwezigheid van je eigen huisarts kan je als het goed is toch je huisarts bellen om haar antwoordapparaat af te luisteren vanwege het nummer van de dokterstelefoondienst (telefoondienst voor dienstdoende huisartsen!) of - Je gaat rechtstreeks naar de Eerste Hulp van een Ziekenhuis Suc6 en veel sterkte

label.Geplaatst op 2006-03-14 23:28:18

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren