© 2024 solvo B.V.

Neusoperatie

is het normaal als je na een week na de operatie weer last hebt van bloedneuzen? ik ben 28 juni 2004 geopereerd aan mijn neus ze hebben het volgende gedaan? 1.neustussenschot recht gezet 2.slijmvliezen we gehaald 3.stuk van de neusschelpen af gehaald ik zou het fijn vinden als iemand zou reageren. b.v.d. jolanda


Zolang het niet erg hevig bloedt, zou ik me vooralsnog geen grote zorgen maken. Je zegt dat het een week na de operatie is. Dat betekent dat alle tampons er nog pas uit zijn gehaald. Al met al is het een gebied waarin net geopereerd is en erg gevoelig is voor lichte schade (bv de neus snuiten). Waarschijnlijk heb je binnenkort weer een afspraak bij de kno-arts en dan kan je het aan hem/haar melden.

label.Geplaatst op 2004-07-06 17:35:49


11 augustus moet ik weer voor controle

label.Geplaatst op 2004-07-09 19:45:38

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren