© 2024 solvo B.V.

Nogmaals voor Co, ik ben je dankbaar!

Beste Co, door jou advies ben ik naar de dokter gegaan, anders had ik het niet gedaan. Ik heb een verwijskaart gekregen en moet met spoed naar de gyneacoloog. Er is iets helemaal niet goed, dat zag de huisarts bij een inwendig onderzoek al gelijk. Ik heb voorrang gekregen en moet er volgende week heen (het ziekenhuis) Door jou ben ik er op tijd bij. Dank je wel Co, je bent denk ik levensreddend geweest in dit geval. Als ik er nog eens een paar maanden mee doorgelopen zou hebben, dan zou het te laat geweest zijn. Mijn buik is opgezet en hard en er zit vanalles in en grote bloedproppen, zei de dokter en de baarmoedermond ziet er niet helemaal niet goed uit, zei de dokter. Ik zit nu in een shock, mede omdat ik 2 dagen geleden ook nog eens een auto ongeluk heb gehad waardoor mijn autotje totall loss is en ik rondtolde over de weg, er is met harde snelheid op mij ingereden, dus ik was nog in shock daarvan. Maar door jou ben ik naar de huisarts gegaan en kan ik nu snel terecht om geholpen te worden in het ziekenhuis. Bedankt Co!!!! Je bent een lieverd! xxxxxx-jes! Aimée


Hiermee wordt eens te meer aangetoond dat het geven van goed advies en de huiste antwoorden belangrijk kan zijn. En dat men niets heeft aan gebrabbel over allerhande pillen, vitamines en schijn doktoren. Nogmaals hulde voor Co. En Aimee, heel veel sterkte !!!!!!

label.Geplaatst op 2005-09-22 12:41:50


Blij dat het zo gelopen is! Voor mij geeft dit wel aan, dat veel klachten niet altijd even goed via internet te beoordelen zijn. Ik heb namelijk nog eens terug gelezen in jouw eerste bericht en mijn antwoord daarop en daar blijkt niet echt urgentie uit. Pas nadat je wat meer informatie gaf over vaginaal bloedverlies zei ik dat het wel verstandig is om een keer naar de huisarts te gaan. Hoe dan ook: beterschap! Ik ben wel benieuwd wat er uiteindelijk uitkomt.

label.Geplaatst op 2005-09-22 23:09:28

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren