© 2024 solvo B.V.

Ogen laseren/nachtlenzen

Okee ik heb jullie advies nodig... Ben nl van plan om mn ogen te laten laseren,heb me laten informeren...maar ik wil ook graag adviezen van mensen die dit hebben gedaan...hoe duur is het ong, is het voor iedereen mogelijk,is het pijnlijk..hoe zijn jullie ervaringen..of mensen die dit hebben gedaan... En nog iets...sinds kort zijn er ook nachtlenzen op de markt(\'s nachts doe je lenzen in, en overdag zijn ze uit, in de loop der tijd moeten je ogen er van beter worden) Wie weet hier meer van... Waarom vraag ik dit, omdat ik al sinds mn 15e een bril hebt...(vind brillen maar irritant zitten)en sinds mn 18e ook lenzen, maar ik heb sinds kort harde lenzen in,(zachte lenzen mag ik niet meer in) en hebt er heel veel last van...droge lenzen, veel tranen, geirriteerde rode ogen...niet scherp zien..volgens de optometrist is het gewenning, maar ik heb ze nu al ruim 10 mnd... Ik heb -2,75 aan beide ogen..is laseren van mn ogen of nachtlenzen een optie voor mij?? Alvast bedankt!


met jouw sterkte kom je in aanmerking voor nachtlenzen(kan tot -4 nl)en ook voor laseren.Laseren kost ongeveer 2000 euro per oog hier in nederland!de resultaten zijn meestal erg goed.Je kunt er over lezen in de consumentengids van september!succes

label.Geplaatst op 2003-10-03 21:36:45

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren