© 2024 solvo B.V.

Ogen/mondontdteking

beste mensen Sinds 2 jaar heb ik al 4 maal een oogonsteking gekregen en daarop aften in de mond. De ogen zijn dan rood en gevoelig aan de randen,en naar een paar dagen ontstaan aften in de mond die weer overgaan in kapotte lippen en wangen van binnen[ook gezwollen lippen.] ik heb het alweer 2 weken en word er moedeloos van. mijn dokter zegt gaat wel weer vanzelf over. Mijn vraag is ben ik dan de enige, en zoja wat kan ik er aan doen? kan ook niet meer eten.


Mijn moeder had dergelijke klachten. Veel onderzoeken en uiteindelijk bleek dat zij pernicieuze anemie (schrijf ik, denk ik, niet correct) Vitamine B12 injecties hebben haar weer genezen,!! Succes.

label.Geplaatst op 2007-12-14 10:28:46

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren