© 2024 solvo B.V.

Onbewust urineverlies

Hallo, Ik heb de laatste tijd veel last van dagelijks urineverlies, terwijl ik nog jong ben (18) Ik vraag me telkens af wat het zou kunnen zijn. en het wordt de laatste tijd wel erger. ik voel het wel aankomen als ik naar het toilet moet, maar vaak heb ik dan al wel ongewild urineverlies gehad. en als het dan komt kan ik het niet meer ophouden. Heb iemand hier ervaring mee? groetjes, jedithja


hoi, Ik heb hier ook altijd last van en ben ook nog niet zo heel oud (23 jaar)... Elke keer verlies ik urine en zodra ik merk dat ik moet plassen dan moet ik echt rennen anders verlies ik de helft al. Heel vervelend, komt dus niet alleen bij oudere mensen voor :S Ik wil er elke keer wel mee naar de huisarts gaan maar op de een of andere manier ga ik niet omdat ik het geen fijn onderwerp vind om het over te hebben, beetje schaamtegevoel... Misschien dat er nog mensen zijn die voor ons een tip hebben hoe we er vanaf kunnen komen... groetjes wendy

label.Geplaatst op 2005-01-14 13:30:58

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren