© 2024 solvo B.V.

Onderwerp eindscriptie

Hallo allemaal Ik zit nu in het laatste jaar van mijn opleiding voor verpleegkundige niveau 4 en zoals vele weten moet ik een voorstel tot verandering schrijven en nou weet ik niet waar ik het over moet hebben. Ik heb al een onderwerp namelijk privacy op de afdeling maar misschien hebben jullie nog meer goede ideeen laat het me alsjeblieft weten! groetjes samantha


Hoi samanta, ik denk dat het onderwerp van je eindscriptie af hangt van de afdeling waar je die gaat lopen. Dus waar ga je je differtiatie-stage lopen? Bij mij op school werd aangeraden om overleg te hebben emt de teamleider van die afdeling. Die heeft vaak wel tips en weet wat knelpunten zijn op een afdeling. Zo heb ik daardoor mijn onderwerp ook gevonden. Ik ben ook net begonnen met mijn eindstage en mijn scriptie gaat over de taak van de verpleegkundige in het bieden van begeleding aan cardiopatiënten die willen stoppen met roken. Ik loop mijn stage op de cardio/long afdeling in het Flevoziekenhuis in Almere. Ik hoop dat je re wat aan hebt. Liefs lydia

label.Geplaatst op 2004-06-22 13:24:56


hoiii ook ik wil mijn scriptie over privacy van patienten doen, heb jij nogwat informatie voor mij? groetjes henriette

label.Geplaatst op 2005-02-13 20:57:35


Hoi Bedankt voor je reactie. Ik weet nog niet op welke afdeling ik stage ga lopen daarom en ik wil wel graag beginnen met mijn eindscriptie dat scheelt me een hoop werk in mijn stage vandaar! groetjes samantha

label.Geplaatst op 2004-06-22 14:23:17

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren