© 2024 solvo B.V.

Onduidelijk

hallo waarom worden de berichten /antwoorden altijd over het navigatie gedeelte geschreven. ze zijn daar door heel onduidelijk te lezen. dit kan toch anders? groeten tijgerin


Ik neem aan dat je hiermee het negatieve gedeelte van een ziekte of aandoening bedoeld. Zelf ervaar ik het niet zo. Vergeet niet dat de meeste mensen die op dit forum reageren, voornamelijk, spreken uit eigen persoonlijke ervaringen of vanwege ervaringen in hun directe omgeving. Hierdoor wordt vaak alleen die kant van de aandoening belicht die hen het meeste is bij gebleven. En omdat ik denk dat klagen van nature wel een beetje in de mens zit, worden er vaak negatieve feiten geschreven. Maar gelukkig staan er ook heel veel positieve ervaringen tussen. En dan is het voor de belanghebbende juist interessant om uit al die op- en aanmerkingen de juiste er tussen uit te vissen. Dat zijn dan als het ware "de krenten in de pap". Ik sluit niet uit dat je dit antwoord ook negatief vindt, maar voor mij was het toch de moeite waard om een reactie te geven. gegroet.

label.Geplaatst op 2005-09-03 19:21:52

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren