© 2024 solvo B.V.

Onnodige onderzoeken

Binnen twee weken tijd 3 dikke darm onderzoeken gekregen, voor.... juist jan met de korte achternaam. Zijn er eigenlijk in Den Haag nog echt Dokters die voor de patient zijn, en niet voor de vette poen? Dan de Internisten hier in Den Haag, je bent gewoon een stuk vuil in die ARTSEN hun ogen. Vooral naar de ziekenhuizen Leyenburg en het Rode Kruis gaan, de horkerigheid komt je al tegemoed, geen wonder dat ze op nr 78 op de ranglijst staan. Bah. Het ergste is dat de gezondheidszorg ach en wee klaagt, en waarom? Joost mag het weten, alles wordt nieuw gebouwd, maar diezelfde bureaucratie gaat maar door. Daar moeten wij voor betalen mensen, laat je niet in de maling nemen.


Kan het me goed voorstellen dat je het niet prettig hebt gevonden 3x een darmonderzoek te ondergaan. Zelf heb ik ook die ervaring dat er zo makelijk darm- onderzoeken worden gedaan ik heb er 4 ondergaan, vanwege 1 jaar diarree, zelf gevraagd of ze eerst de ontlasting wilde nakijken, maar nee meteen een darm-onderzoek met het gevolg dat ik die smerige troep moest innemen. Bij de 2e een stukje weefsel weggehaald, 3e het gehele darm-gestel nagekeken en de 4e via mijn neus waar een vloeistof en lucht werd gedaan, in een woord vreselijk. Na toch een onderzoek te hebben gedaan van de diarree bleek het een infectie te zijn, kilo's lichter en met een kuurtje was het opgelost. De dokter wilde toch nog eens even kijken, waarop ik zei is het uw hobby, maar niet van mij. Heb het ook niet meer ondergaan.

label.Geplaatst op 2004-10-16 16:41:43


Perfect geholpen door internist in Westeindezkh, heeft zelfs samen met gynacoloog mijn leven gered.

label.Geplaatst op 2004-10-25 11:42:50

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren