© 2024 solvo B.V.

Ontlasting (ben best wel bang)

hey mensen kunnen jullie mijn helpen. Want op de een of ander manier kan ik niet echt poepen. Als ik dat probeer doet dat pijn. En ik drink expres veel om het eruit te krijgen. Maar zins ik hoor hoe aambeien komt durf ik zo gezegd niet hard meer te drukken. Ik ben best wel bang dat ik me darmen of me endeldarm beschadigt door het hele tijd erin te houden. Ik weet ook niet hoe ik dit kan oplossen. Hoe kan ik weer gaan poepen normaal? Help me alsjeblieft! cinni_kimmi


Koop een laxeermiddel bij de drogist. Probleem is dan zo opgelost. Succes !

label.Geplaatst op 2007-03-27 23:29:27


Is de ontlasting erg hard?Dan moet je misschien proberen om naast veel drinken ook vezelrijk te eten. Vraag anders je huisarts om raad,ga niet zomaar laxeermiddelen slikken want daar is de oorzaak niet mee verholpen. succes ermee

label.Geplaatst op 2007-03-28 08:35:42


Vooral niet persen, vroeg of laat komt het er vanzelf uit, wel veel vezels eten, bv : bruin brood, twee stuks fruit per dag, peren laxeren ook goed. En veel water drinken en wandelen, minstens een half uur per dag. Sterkte ermee!!!!!!!!!!!!!

label.Geplaatst op 2007-03-29 17:21:01

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren