© 2024 solvo B.V.

Ontsteking beide tenen?

Ik heb nu een week of anderhalf last van mijn 2 grote tenen. Tot voor kort deden ze best pijn en was de zijkant bij de nagel (aan de binnenkant beide tenen) een beetje rood.. Nu komt er opeens wat rare pus en een beetje bloed uit.. moet ik hiermee naar de dokter?, want het doet enigzins best zeer met het lopen.. ik verneem dat dit komt doordat ik nieuwe schoenen heb gekocht/


Ingegroeide teennagel? Bij aanhoudende klachten even aan huisarts laten zien.

label.Geplaatst op 2004-08-25 23:06:00


Hoi Arnold, Wat je nog zou kunnen proberen is 3x per dag in sodawater gaan. Eerst water koken, een bak (afwasteiltje ofzo)pakken en daar soda indoen en dan het gekookte water erin doen. Dan de ontstoken tenen in het water doen (eerst het water laten afkoelen natuurlijk). Ik heb wel eens last van ontstoken vingers en heel af en toe last van een ontstoken teen. Sodawater helpt dan bij mij altijd. Succes ermee!!

label.Geplaatst op 2004-08-27 15:30:28


Hoi, ik heb ook eens een ontsteking gehad aan mn teennagel. en toen heeft de dokter, onder verdoving, een stukje van mn teennagel afgeknipt. het klinkt eng maar je voelt er niets van! en sinds dien heb ik er nooit meer last van... Dus mijn advies is: laat het even controleren door je huisarts!

label.Geplaatst op 2004-09-03 12:19:15

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren