© 2024 solvo B.V.

Ontstekingen in mijn borsten

Hallo Alemaal Momenteel heb ik ingetrokken tepels , en eigenlijk 1 x per maand wel ontstoken borsten , eigenlijk gewoon grote schijfen die onder mijn tepels ontstaan en dan worden mijn borsten rood vurig eigenlijk , waarna er een \"gat ontstaat waar pus , bloed etc uitkomt . Mometeel slik ik op aanraden van mijn arts metrotreccaat een gemokuur waarvan hij denkt dat dat gaat werken , ben er nu 9 maanden mee bezig en moet zeggen het werkt niet , ik blijf ontstekingen houden en de borsten geven telkens weer een gat . is er iemand die er meer mee te maken heeft en die weet of wegsnijden helpt en als je wegsnijdt dat je dan evt correctie\'s vergoed krijgt van ziekenfonds o.i.d. Lijkt me nl. dat je borsten er niet meer uitzien als ze die troep wegsnijden . Ik hoop dat iemand goede resultaten heeft . Ik hoor van jullie Groetjes Gonda Bakker Rotterdam


En waar ontstaan die gaten precies? Of praat je over je tepels? En heb je al je verteld dat je merkt dat de medicijnen niet aanslaan?

label.Geplaatst op 2006-03-14 12:13:59

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren