© 2024 solvo B.V.

Oorpijn

Beste mensen, Maandag zijn wij met school gaan zwemmen,en we moesten duiken voor een toets. Toen ik s\'avonds terug thuiskwam,had ik pijn aan m\'n oor,er zat heel veel water in enz... Dinsdag toen ik op m\'n oor drukte voelde je de pijn. Het lijkt wel of er een massa zand in zit.Ik heb gisteren geprobeerd om m\'n oor nogmaals te reinigen met een wattenstaafje, maar het watje is eraf vallen en zo beland in m\'n oor. Ik heb het watje er kunnen uit halen,en vandaag het tweede stukje. Is het normaal dat als ik m\'n neus snuit dat dat nu nog altijd pijn doet? Kan dat wijzen op een ontsteking?


Hallo, Als je oorontsteking hebt dan kan je het niet houden van de pijn en helpt zelfs een pijnstiller niet, en dit weet ik uit ondervinding!! Maar als er watte in oor is blijven steken zou ik toch eens langs de dokter gaan om dat eruit te halen want dit kan wel nare gevolgen hebben hoor!! Groetjes, Lu

label.Geplaatst op 2006-05-27 00:04:22


laat er de huisarts even na kijken? misschien zit er een ontsteking onder.

label.Geplaatst op 2006-05-28 19:50:49


Waarschijnlijk heb je een binnenooronsteking.(dus achter het tv). Wel even naar de huisarts dan is het zo opgelost. Over dat het vreselijk zeer moet doen: dat is erg wisselend bij de mensen, maar ook wat voor oorontsteking het is. Pas op met die wattenstokjes! niet te diep en niet zo draaien dat het watje der af gaat! Met wattenstokjes duw je eerder het vuil naar binnen dan dat je er uit haalt. Maar ik weet het, t's erg prettig als je jeuk hebt.

label.Geplaatst op 2006-06-06 15:24:08

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren