© 2024 solvo B.V.

Open teen

hoi ik ben een man van bijna 42 jaar ik weet niet hoe ik dit bericht weg moet zetten maar ik doe een poging ik ben 8 maanden geleden geholpen aan een likdoorn deze is weggesneden hierdoor is een wond ondstaan die niet meer dicht wil na 4 weken bleek de oorzaak te zijn dat ik bloedvat vernauwing in m,n been had waarschijnlijk door het roken daar ben ik dus ook direkt mee gestopt 6 maanden terug inmiddels ben ik gedottert en m,n bloed circuleert weer gedeeltelijk door m,n voet en tenen maar helaas is er een gedeelte wat toch afsterft ik heb continu pijn in m,n teen steeds denk ik het gaat goed en dan draait het weer om ik wordt echt gek van die zenuw slopende pijn is er iemand die dit zelfde meemaak of heeft gemaakt en mij kan vertellen wat ik er aan kan doen om hier nu is van te genezen

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren