© 2024 solvo B.V.

Openschurende Voorhuid Bij het Wassen van de Eiekel

Hoi, ik ben een jongen van 15 jaar en bij het wassen van m\'n eikel of een erectie, scheurt de voorhuid open, dit bloed dan en doet erg pijn, wat is dit....en wat kan ik ertegen doen ???


Naar de dokter gaan. Je hoeft je absoluut niet te schamen want het komt heel veel voor. De voorhuid is gewoon iets te nauw. Waarschijnlijk kan het met plaatselijke verdoving verholpen worden. Je kunt beter dit serieus nemen en de dokter ff laten kijken of het nodig is om er iets aan te laten doen, want anders krijg je later als je een vrouw krijgt en dus sex, problemen met de geslachtsgemeenschap, dan krijg je pijn, of het lukt niet goed. Het is helemaal niet erg want heel veel jongens hebben het, en je dokter vindt het helemaal niet raar of zo, en hij mag het ook aan niemand doorvertellen. Succes!

label.Geplaatst op 2005-04-10 12:40:01


Hoi toevallig had mijn vriend dit laatst ook. Hij is ermee naar de dokter gegaan en het is een zeer veel voorkomend probleem. Laat de dokter er dus even naar kijken. soms is het met scheuren al meteen goed gekomen en soms moeten ze onder verdoving het even in orde maken. wel even nar laten kijken anders kan je er veel last van krijgen. sterkte!

label.Geplaatst op 2005-05-13 23:21:55

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren