© 2024 solvo B.V.

Operatie spataders

Ik ben een week geleden geholpen aan mijn spataderen (strippen) in beide benen. Ze zijn op dit moment bont en blauw. Bij iedere stap die ik doe voel ik mijn boven benen. En heb opstart problemen met lopen. Wie heeft ervaring hoelang dit duurt. Verdere tips zijn ook van harte welkom.


hoi ik ben ap de heus bovengenoemde behandelingen hebben de zelfde risico s als elke andere operatie na de operatie kan op de plaats van de snede een bloeduitstorting ontstaan na het strippen van de spatader kunt u ook een doof gevoel bij enkel of aan de binnenkant van de onderbeen krijgen deze klachten verdwijnen meestal na enige tijd afz ap

label.Geplaatst op 2005-02-14 01:33:48

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren