© 2024 solvo B.V.

Operatie

Ik heb al heel erg lang last van buikpijn en nu blijkt dat ik helemaal vol zit met galstenen hier zijn ze afgelopen donderdag achtergekomen. Vrijdag moet ik geopereert worden en dan gaan ze hem hopenlijk met een kijkoperatie helemaal verwijderen. Ik zie er erg tegenop maar het lijkt me ook een opluchting dat ik zometeen pijnvrij door het leven kan en ook alles weer normaal kan eten. Ik ben nog nooit geopereert en ben nu doodsbang voor de narcose zijn er hier mensen die mij daar hun eigen ervaringen over kunnen vertellen. Groetjes Claudje


Hoi, Een narcose is echt niet eng, ze geven je echt genoeg verdovingsmiddel zodat je niet wakker wordt tijdens de operatie. Ook ben je verbonden aan een heleboel apparaten, de anesthesit houdt je continu in het oog. Je krijgt een kapje op met zuurstof, en een spuit in je arm of hand, dat ligt aan de anesthesist. Als je bang bent voor overgeven moet je dat aangeven, dan geven ze je daar wat voor. Gewoon tijdens het gesprek voor de operatie met de anestesist alle angsten aangeven dan komt het allemaal goed!!

label.Geplaatst op 2006-01-22 22:08:02

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren