© 2024 solvo B.V.

Opgeven voor proefmens

Hoi mensen. Ik zit diep in de put qua geld, en tja ik dacht er al langere tijd over na om me op te geven voor het testen van medicijnen. Hier in Nederland durf ik. Ik kom uit joegoslavie, maar ben in bezit van NL nationalitet. Weet iemand waar ik me kan opgeven of meer info kan krijgen/zien?


Ik weet dat er soms wel in de metro of spits van die advertenties staan. Kijk ook gewoon in andere kranten, maar kijk wel goed uit met wat je begint.

label.Geplaatst op 2006-05-23 07:53:52


Er stond dinsdag in de Spits dat je je op kon geven voor onderzoeken naar baarmoederhalskanker. Je moet dan 26 jaar en ouder zijn en dan de komende 8 maanden niet zwanger willen raken en geen borstvoeding geven. Voor verdere informatie moet je een Spits van dinsdag nog zien te bemachtigen.

label.Geplaatst op 2006-05-25 17:22:01

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren