© 2024 solvo B.V.

Oproep verpleegkundigen/leerlingverpleegkundigen.Boek schrijven over ervaringen.

Beste lezers. Eerst een korte inleiding.Ik ben serieus van plan een boek te gaan schrijven over verpleegkundigen en hun er varingen.Ik heb daar uiteraard hulp bij nodig.Ik zal ook vertellen waarom ik dit wil,ik ben vooral op het idee gekomen door een klein boekje wat ik pas heb gelezen.De titel is geschokt en omhuld een aantal indringende ervaringen.Omdat ik weet dat dit slechts een topje van de ijsberg is ben ik dus van plan daar een boek over te schrijven. Een andere reden is:ik ben vrij recent opgenomen geweest en geopereert,dat dit is gekomen mede door nalatigheid is op dit moment niet relevant.Ik heb dus de afgelopen maanden nogal wat met verpleegkundigen te maken gehad.Eerst in het ziekenhuis zelf vervolgens in een revalidatie centrum.En daarna nog wat onderzoeken. Ik heb hierdoor ontzettende respect en waardering gekregen voor dit werk,misschien omdat ik zelf ook slachtoffer van deze medische molen ben geworden.Ik weet dat verpleegkundigen nogal wat meemaken en daar maar mee om zien te gaan.Het idee laat mij niet los ik kan dat gevoel ook niet excact uitleggen. Ik wil het proberen middels een boek,zodra ik weer internet en een pc thuis beschikbaar heb wil ik serieus beginnen.Een uitgever vinden is geen probleem.Het enigste probleem is natuurlijk hoe kom ik aan verhalen behalve het mijne zelf.Ik ben vrij serieus en 100% betrouwbaar.Dus vandaar dat ik begin met deze oproep.Daarom laat ik mijn gsm nummer en mailadres achter. Ik ben niet voor niets gaan kijken naar boeken over verpleegkundigen,en ik merk gelijk al in het eerste boekje dat er heel wat afspeelt op diverse afdelingen en dat het soms maar moeilijk te verwerken is.Ik heb hier wel wat van gemerkt tijdens mij verblijf in het umcg en zeker in het revalidatie centrum.Maar ik was ook veel met mijn eigen problemen bezig. Dus nogmaals dit is een serieuse oproep aan alle verpleegkunidgen,leerling-verpleekundigen en stagiaires,schroom u niet om mij te mailen als u iets kwijt wilt of denkt mij te kunnen/willen helpen.Bij voorbaat vriendelijk dank. Vr grt jeremy.


Mail:gewoonjeremy@hotmail.com Gsm:0641997965

label.Geplaatst op 2006-08-12 15:05:21


Ps,dit geld eigenlijk ook voor patienten en ex-patienten die traumatische ervaringen hebben meegemaakt en dit kwijt willen.Bij voorbaat dank voor het vertrouwen.

label.Geplaatst op 2006-08-12 15:30:22

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren