© 2024 solvo B.V.

Ortopedische chirurgie

Hallo.. Ik heb vorig jaar 7-11-2003 m,n linker pols op twee plaatsen gebroken. Toen ik op de EHBO aan kwam was er paniek want er zouden direct pinnen in worden gezet. Achter af bleek dit niet nodig te zijn! Dus 3 weken gips en alles zou goed komen? Ik ben diverse malen terug geweest naar de Chirurg en telkens was alles goed. 4-12-2003 mocht het Gips eraf. Alles leek in orde. Maar ik kon er helemaal niks mee en m,n hand stond helemaal scheef. Ik ben voor het laatst op 4-02-2004 terug geweest. En toen hebben we de vraag gesteld of die rare stand van m,n hand weer normaal zou worden en de bobbel die er op m,n pols zit of deze ook weg ging? Ik kan m,n hand ook niet buigen! Ik heb er ook regelmatig pijn steken in! Er is toen tegen mij gezegd dat alles binnen 6 maanden in orde moest zijn! Maar helaas niks is minder waar! Ik ben inmiddels weer terug geweest bij de Chirurg en m,n pols moet binnenkort opnieuw worden gebroken! Er worden dan botjes uit m,n bekkenkom gehaald en in m,n pols gezet. Ik krijg dan ook pinnen erin en een bouwstelagge er bovenop. Ik baal hier erg van want dan zit ik weer een jaar met pijn! En ellende.. Wie herkend mijn verhaal? Of wie heeft er ervaring met zo,n buiten stelagge? Mijn MSN adres is: Mammavan4Kids@hotmail.com Ik hoop tot Chats..

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren