© 2024 solvo B.V.

Overgeven

Hoi, Ik heb af en toe dat ik moet overgeven. Ik wordt dan misselijk, last van mijn maag en na een tijdje moet ik overgeven. Daarna is het weer helemaal goed en is er niks aan de hand en voel ik me weer prima. Dit komt niet vaak voor maar heel af en toe. Dit ook vooral wanneer ik moe ben. Ik ben hier een half jaar geleden mee naar de dokter geweest en heb bloed laten prikken op heel veel dingen. Daar kwam niks uit, alles was goed. De dokter gaf me advies om rustig aan te doen en als het weer voor kwam moest ik terugkomen. Dat zou betekenen dat ik nu terug moet komen. Maar heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Vonnet


Wanneer gebeurt het? In de ochtend, middag of avond? Heb je dan al gegeten of niet? Ben je misschien allergisch voor bepaalde dingen? Ben je misschien een beetje gestrest?

label.Geplaatst op 2006-04-21 08:08:12


Ja ik heb wel beetje stress ja. Het gebeurt vaak in de ochtend maar heb het 's middags ook wel eens gehad. Dus denk niet dat ik daar wat uit kan halen. En de ene keer heb nog niks gegeten en de andere keer wel, dus daar ligt het ook niet aan. Zelf zat ik te denken aan die stress maarja.... of het dat nou ook is weet ik niet. En de plekken waar het gebeurt is ook heel verschillend. Vonnet

label.Geplaatst op 2006-04-21 19:00:46

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren