© 2024 solvo B.V.

Overmatig transpireren

Hallo, ik heb al vanaf mijn 8e last van overmatig transpireren. Ik heb alle wondermiddeltjes al uitgeprobeerd, echt állemaal. Niets hielp. Ben laatst naar de dokter geweest kreeg ik een speciale spray mee \'aluminuim hydroxychloride spray\', maar ook dat had geen enkel effect. Laatst las ik over hyperhidrosis, dat een soort ziekte dat je echt overmatig transpireert, ik denk dat ik dat heb. Er staat ook bij dat geen enkel middeltje helpt daartegen. Ik heb gehoord dat je botox kunt laten doen, dit werkt voor een half jaar, maar je kan ook je zweetklieren laten verwijderen. Dit is erg duur, ik ben nog maar 16 dus ik kan dat niet betalen. Wordt dit vergoed door het ziekenfonds?


jaydee, Ik had daar als kind zijnde ook erg veel last van, maar bij mij stopte het plotseling toen ik 20 was, omdat mijn groeiprocs stopte. Vele jaren later was het even plotseling weer terug. Echter toen werd ontdekt dat ik diabetes mellitus type 2 had. Noemen ze ook wel ouderdomssuiker. Mijn advies, laat je op diabetes controleren. Succes

label.Geplaatst op 2006-10-19 18:17:55


Hoi, Heb jij al syneo 5 geprobeerd? Kan je bij da drogist kopen en helpt echt!!!!!!!!!! Kost 18 euro. Het is voor oksels en voeten succes ermee

label.Geplaatst op 2006-10-19 21:22:19

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren