© 2024 solvo B.V.

Oxazepam

Beste allemaal, Ik heb een vraagje, Is oxazepam verslavend? Op mijn vraag die ik aan verschillend emensen heb gesteld krijg ik helaas verschillende antwoorden waardoor ik nog niets wijzer ben geworden. Ik hoop hier het correct antwoord te krijgen. Met vriendelijke groet, Monique


Ja, het is verslavend

label.Geplaatst op 2004-03-02 18:02:39


Oxazepam is inderdaat verslavend ik gebruik het al jaren als slaapmiddel sávonds een tablet voor het slapen gaan en dan slaap ik binnen een kwartier, de duur is ongeveer 5 uur,als ik het niet inneem dan lig ik uren wakker,ik heb al verschillende middelen geprobeerd die geven allemaal bijwerkingen zoals enge dromen en daar word je ook niet vrolijk van, oxazepam bevald mij priema,maar neem nooit meer dan een tabletje van 10mg, en gebruik het al jaren.groetjes Slim.

label.Geplaatst op 2004-03-05 19:11:26


natuurlijk is dit verslavend.maar je moet het niet iedere avond innemen wanneer ik b.v. 3 nachten niet heb geslapen wordt het tijd om wat in te nemen succes

label.Geplaatst op 2004-03-26 23:16:09


Hai, ja oxazepam is echt verslavend, kijk daar mee uit!!! en geeft ook bijwerkingen, duizeligheid, hoofdpijn. Net zoals in het vorige berichtje kun je beter niet iedere avond een tablet nemen. Je kunt ook proberen een halve te nemen als je echt niet kunt slapen, een bad of douche of een lange wandeling is beter.

label.Geplaatst op 2004-05-09 19:21:35


Dit is een vraag die je bij de apotheek zou moeten stellen. Dit zijn mensen die hier voor opgeleid zijn en hier alles vanaf weten. De betrouwbaarheid van internet op dit gebied is niet al te hoog, ik wil niet zeggen dat de mensen het niet goed bedoel maar de apotheek heeft gewoon beter zicht op jou situatie

label.Geplaatst op 2004-12-02 20:46:47

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren