© 2024 solvo B.V.

Patella luxatie

ik heb gister een patella luxatie gehad (knieschijf uit de kom). ik zit nu in een kunststof spalk ipv gips. ik moet deze spalk 6 tot 8 weken om, zei de arts. weet iemand hoelang het duurt voordat ik weer alles kan? Dit is namelijk best wel lastig en ook pijnlijk. Blijft dit lang pijnlijk of zal dit snel minder worden? hoop dat iemand hier antwoord op heeft, groetjes sandra


Hi, beetje late reactie maar toch... ik heb 6x mijn knieschijf uit de kom gehad. Na de eerste keer is er meer ruimte gekomen en het geultje onder de knieschijf uitgesleten waardoor hij makkelijker opzij schoof. Operatie gehad, geen succes, is er daarna nog een paar keer uit geschoten. Ik ben er nu heel voorzichtig mee. Squashen kun je bijv. beter niet doen. Andere sporten alleen als je zorgt dat je spieren rondom de knieschijf sterk zijn. Succes hoop dat je er verder geen last meer van hebt/krijgt. Boemie

label.Geplaatst op 2005-02-23 13:14:48

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren