© 2024 solvo B.V.

Pijn aan mijn hand

Hallo, Ik heb al zeker 6 weken last van mijn hand/pols. Als ik een bepaalde beweging maak dan doet dat heel erge zeer. Wie wete wat dit is? Ik heb hem niet gestoten of ben nie gevallen. Met vriendelijke groet Danielle


Dat is op deze wijze absoluut niet te zeggen. Ga even langs de huisarts, dat is het beste. Mogelijk heb je last van een overbelaste hand/onderarm. Is wel waarschijnlijk als je veel achter een computer zit of ander werk met je hand(en) doet.

label.Geplaatst op 2004-07-18 22:19:09


hallo ik heb ook pijn in mijn hand en pols maar dat komt door mijn werk. die is overbelast is je pols op een plaats opgezet en als je hem beweeg knarst hij dan als dat zo is is hij ook overbelast groetjes blackroos

label.Geplaatst op 2004-07-23 11:44:09

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren