© 2024 solvo B.V.

Pijn borst. arm HELP

hallo ik heb de laatse tijd vaak een heel raar gevoel om me linker borst heel soms recht maar het vaakst links plus dat ik last van me rechter arm heb in het midden van me arm voel net als spier pijn maar dat is het niet.mijn linker borst zeg maar bij de buurt van me tepel is wat op gezet ofzo is dikker dan rechts dat voel je dudelijk. wat zou het kunnen zijn het is een heel raar gevoel soms weer vrij erg dan weer poosje niet maar voelme niet erg fit soms in eens dudelijk beetje misselijk. plus had ik ook al geplaatst dat ik soms dikke onder benen heb rechts. graag een reactie bedankt


ik las je bericht van l3 Nov.en heb geantwoord. ik vind dit bericht beetje onduidelijk van je. als je pijn in borst hebt en opgezette borst, kan het van de hormonen komen als je een vrouw bent. pijn in je arm kan ook van hoge bloeddruk komen , ook dikke enkels kan daarvan komen. was je nog niet naar de huisarts met die klachten, hij/zij kan het je beter vertellen dan ik .

label.Geplaatst op 2007-11-14 12:01:32

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren