© 2024 solvo B.V.

Pijn bovenbenen

Tengevolge van mijn jarenlange diabetes is er neuropathie ontstaan ,volgens de arts op alle plaatsen Bij lopen heb ik erg veel pijn in mijn bovenbenen vanuit mijn liezen en vanaf de zenuwbaan in mijn billen ook aan de buiten kant van mijn benen Die pijn loopt door tot onder aan mijn enkels Ik kan slechts ong 50 meter lopen ,dan begint de pijn en de belemmering om mijn ene voet voor de andere te zetten Kan dit ook met de bloedvaten te maken hebben ? Mijn voeten en enkels zwellen vaak op Wie herkent dit en moet ik naar een vaatchirurg????? Tegen de pijn slik ik Tramadol en/of diclofinac


heb je de bijsluiters v.d.medicijnen gelezen? soms hebben patienten last van de bijwerkingen. en toch altijd de huisarts vragen bij vervelende klachten de huisarts kun je ook tel.advies vragen als je slecht ter been bent.

label.Geplaatst op 2007-11-14 12:12:41

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren