© 2024 solvo B.V.

Pijn in anus

hallo, ik zit al heel lang met dit probleem ,ik ben naar de huisarts geweest ,maar zegt dat het aambeien zijn,heb meerdere malen zitpillen gehad en het helpt wel een beetje,maar zodra ik een hardere ontlasting heb begint het weer ,het voel als een puistje binnen ,als ik melk of kaas eet,dan krijg ik harde ontlasting,dan gaat dat puistje bloeden,pijnlijk. ik weet niet of dit werklijk aambeien zijn of iets anders,want het puistje zit er altijd,alleen als ik aambeien en harde ontlasting heb voel het pijnlijk. ik hoop dat ik van iemand een reactie hoor alvst bedankt chraif


een aambei is een uitstulping in de anus, die kan aan de binnen en aan de buitenkant zitten. Dat het pijn doet en gaat bloeden als je hardere ontlasting hebt komt doordat een aambei gevoelig is en er snel een wondje ontstaat. zorg ervoor dat je ontlasting niet te hard wordt, dan heb je minder last. als een aambei veel gaat bloeden kan er geopereerd worden. succes

label.Geplaatst op 2005-07-28 12:39:52

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren