© 2024 solvo B.V.

Pijn in borsten

Hallo, Ik ben 31 jr heb sinds een maand of 3 stekende/zeurende pijnscheuten in mijn linker borst. Sinds een aantal weken begint rechts ook te \'zeuren\'.. Links heb ik af en toe ook een branderig gevoel achter mn tepelhof. Het is dagelijks te voelen en staat los van mijn menstruatie cycles. Mijn huisarts heeft wat verhardingen gevoeld en vanmorgen heb ik een mammografie laten maken! Gelukkig! Er is niks gezien.......... Maar wat veroorzaakt nou die pijn???! Ben er ondanks de mammo niet gerust op.. Heeft iemand hier ervaringen mee?? Thanks..


ook ik heb altijd pijn in mijn borsten, vanaf de geboorte van m'n dochter(36 jr geleden)en nooit heeft iemand mij kunnen vertellen wat het is. Dat is ook de reden dat ik geen mammografie laat doen, is me te pijnlijk.

label.Geplaatst op 2006-03-10 15:03:48


De mammo was inderdaad enorm pijnlijk!! Wel gedacht dat het onprettig zou zijn.. Maar had me dit niet voorgesteld. Ik heb (helaas) geen kinderen.. Heb namelijk problemen met mn eileiders. Zou dit hormonaal nog met de pijnklachten in mijn borsten te maken kunnen hebben? Mijn huisarts heeft geen helder antwoord.

label.Geplaatst op 2006-03-10 17:25:22


Hoi, Ik ben een vrouw van 39 jaar en heb altijd al pijn in mijn borsten gehad. De ene keer erger dan de andere. Kijk eens bij mastopathie. Misschien herken je hier iets in, of kun je daar gericht vragen over stellen. succes. Groet, Rota

label.Geplaatst op 2006-03-22 11:42:07

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren