© 2024 solvo B.V.

Pijn in de arm

hai, sinds een week heb ik elke dag als ik opsta een hele erge pijn in mijn arm, ik kan er soms zelfs niet door slapen omdat het pijn doet, net alsof mijn arm stijf is,ik kan m niet buigen, of mn haren kammen want dat doet dan pijn, maar later op de dag wordt het wel weer beter, maar als ik dan weer ga slapen en opstaan begint de pijn weer. weet iemand misschien wat dit is?


Als het in de loop van de volgende week niet opknapt lijkt het me tijd voor een bezoekje aan de huisarts.

label.Geplaatst op 2005-02-05 13:06:24


Het zou kunnen dat je steeds tijdens je slaap in de zelfde houding licht ( op je arm liggen) probeer eens als je wakker wordt wat oefeningen te doen, met je andere hand wat masage of knijp oefeningen doen sucses

label.Geplaatst op 2005-02-05 19:01:02

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren