© 2024 solvo B.V.

Pijn in de onderrug

Geachte heer/mevrouw, Ik heb al een aantal weken pijn in mijn onderrug. Het is moeilijk aan te geven waar de pijn precies zit, maar het is aan beide kanten. Het voelt een beetje als menstruatiepijn, maar daar is op het moment helemaal geen sprake. Af en toe straalt het ook wat uit naar mijn onderbuik. Ben afgelopen vrijdag naar de dokter geweest en die dacht dat het een spierontsteking was en heeft me ontstekingsremmers en een zalf gegeven. Tot op heden merk ik nog geen verbetering. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn en wat ik hieraan kan doen?? Mvg, 2103


Het is nu maandag, dus wel een beetje kort misschien om al resultaat te boeken. Misschien nog een paar dagen kijken of er verbetering komt, en zo niet, woensdag naar de dokter terug? Of is de pijn zo hevig dat je het niet meer uithoudt? Dan zou ik vandaag de dokter bellen!

label.Geplaatst op 2004-06-21 11:06:49


ik loop zelf al 3.5 jaar met pijn in mijn onderrug. Bij mij is het zo dat het medicijn diclofenac niet werkt, paracetamol of ibuprofen werkt beter. Ik heb last van bulten in de onderrug die menstuatieachtigepijn geven. Tot nu toe ben ik steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Mijn plan is om naar het ziekenhuis in gent te gaan daar krijg je de zorg die je verdient en waar je voor betaalt. Heb jij ook deze bulten of niet, want bij mijn weten ze nog steeds niet wat het is

label.Geplaatst op 2004-07-20 18:39:44

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren