© 2024 solvo B.V.

PIJN IN HEUP EN LIEZEN

Hallo Ik heb sinds enkele maqanden pijn in mijn linkerheup. Ook heb ik pijn in mijn liezen. Ik heb vroeger toen ik 9 maanden was mijn linkerheup uit de kom gehad daar ben ik mee geboren. Toen dat eenmaal beter was ben ik van de trap gevallen en bleek achteraf dat mijn linkerbeen gebroken was maar is zonder gips aan elkaar gegroeid. Nu heb ik dus pijn in mijn linkerheup. Kan afentoe niet zitten. Lopen gaat wel maar doet zeer. En als ik opsta of ik moet drukken tijdens het poepen doet dat zeer in allebi mjijn liezen. Ik heb het niet constant maar ik krijg afentoe een pijnaanval. Ik heb al rontgenfoto\'s laten maken de huisarts wist ook niet wat het was en ik krijg aanstaande woensdag de uitslag. Weet iemand wat het is of kan iemand me alvast iets zeggen? Bedankt Groetjes Danielle


Hallo Danielle Naar mijn mening had je beter tot woensdag kunnen wachten met je vraag. Misschien geeft de uitslag wel aanleiding om doorverwezen te worden naar de orthopeed. En dat de huisarts het niet weet is logisch. Hij kan ook niet zien wat er binnen in je been aan de hand is.

label.Geplaatst op 2005-09-25 10:56:08


Ik heb precies hetzelfde door een ernstige val op het ijs. Ook ik kan niet lopen, ook plassen e.d. doet vaak pijn. De pijn in de liezen is ook erg bij mij, ik heb één keer daar een proefblokkade gehad, wat goed hielp. Het was proef, met 2 jaar kwam de pijn dus terug in de liezen. Vooral mijn s.i. gewricht doet enorm pijn en daardoor kon ik ook moeilijk zitten, maar door diverse blokkade\'s is dit wel een stuk minder geworden en het zitten gaat wel met een kussen eronder. Je moet als dit het is een goeie pijnpoli zien te vinden, ik heb heel erg gezworven voordat ik een goeie pijnpoli had die mij kon behandelen.

label.Geplaatst op 2005-09-26 13:50:56

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren