© 2024 solvo B.V.

Pijn in knie

misschien is dit een beetje dom als ik dit zeg, maar ik ben gisternacht van m\\\'n fiets gevallen.. en heb nu pijn in m\\\'n knie, als ik erop loop en de trap op ga. Als je er op drukt doet het geen pijn, maar wel al je er een beetje op slaat. Ik kan er nog wel op lopen , maar doet wel pijn. Ik dacht dat het misschien beter was om op krukken te lopen, maar moet ik het dan even bij de huisarts laten nakijken. Of moet ik dan naar het ziekenhuis gaan? of vinden jullie misschien dat ik me aanstel ofzo.. en dat ik het gewoon zo moet laten.. dat het vanzelf wel weer overgaat? m\\\'n ouders vinden dat ik me aanstel, maar zelf weet ik het niet alsvast bedankt.


een bezoekje aan de huisarts lijkt me hier wel op z'n plaats, die kan eventueel een verwijzing voor foto laten te maken, als zij/hij dat nodig acht. sterkte

label.Geplaatst op 2004-10-18 11:36:06


Ik zou nog even afwachten. De huisarts zal niet acuut ingrijpen, zeker omdat je er nog gewoon op kunt lopen, ondanks pijnklachten. Een foto zal er ook zeker niet gemaakt worden, omdat daar weinig op te zien zal zijn. Hooguit krijg je wat pijnstillers, maar die kun je zelf ook nemen.

label.Geplaatst op 2004-10-19 22:32:39

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren