© 2024 solvo B.V.

Pijn in lies en been

Hallo, De laatste tijd heb ik vaak pijn in mijn lies dat doortrekt naar de zijkant van mijn been. Nu lijkt het ook dat ik een soort kloppend gevoel heb in mijn been. (linker been). Momenteen loop ik ook best moelijk en snap niet hoe dat kan. Ik heb weken maanden nu nog last gehad van mijn schouder. Div onderzoeken gehad weet nu nog niet wat het is. Ben radeloos. Ook ben ik erg moe en kan de hele dag wel slapen. Weet iemand misschien wat dit kan zijn. Alvast bedankt.


Beknelde zenuw misschien?

label.Geplaatst op 2006-04-21 08:06:03


Beknelde zenuwen (kan het zijn )in rug ze hebben bij mijn 4 maanden onderzoek gedaan en 3 weken geleden geopereerd was toch een vernauwing maar eerst moet het toch goed nagekeken worden bij mijn ook pijn in kont-lies-achterboven been rechts linker kant soms gevoel of mijn been afgebonden werd maar ik had geen last van rug pijn

label.Geplaatst op 2006-04-21 13:06:20


ook ik heb sinds december pijn in m'n lies, het is de ene dag veel erger dan de ander dag. Soms doet m'n hele bekken pijn en trekt het ook wel naar m'n geslachtsdeel of m'n stuitje en dan weer m'n anus. als het niet meer gaat neem ik een pijnstillen, maar daar ben ik geen voorstander van.in december was ik voor iets anders bij de orthopeet, die vond het niet zo belangrijk en wilde er amper naar kijken. Nu ben ik op cardiofitnes gegaan en kijk even of dat iets doet, anders vraag ik een second opinion aan . ik hou de reacties in de gaten, misschien is er iemand die meer weet.

label.Geplaatst op 2006-04-21 14:36:55


een andere mogelijkheid is artrose of reumatoide artritis een mri is een goede optie en bloedonderzoek ; accp en ra factor.

label.Geplaatst op 2006-04-22 13:46:33


Hallo, Mijn opa is vorig jaar juni in het ziekenhuis opgenomen geweest voor dezelfde klachten. Bij hem bleek er sprake te zijn van trombose. Misschien heb je hier wat aan. groeten Mandy

label.Geplaatst op 2006-04-26 12:01:15

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren