© 2024 solvo B.V.

Pijn in onderbuik

Vandaag naar huisarts geweest in verband met pijn in onderbuik. Niet constant, maar wel vervelend. Afgelopen half jaar 2x blaasontsteking gehad (laatste keer Ecoli bacterie) en daar nu ook weer opgetest maar met negatief resultaat. Alleen bloed in mijn urine... Ik heb ook geen last van mijn blaas, maar weet ook niet wat het wel is. Ik gebruik sinds 3/4 jaar de Nuvaring als anticonceptie, kan het hier iets mee te maken hebben?


hi, Kijk op www.free-medical-diagnosis.tk voor volgende symptomen: buikpijn + hematurie (= bloed in urine) en zie lijst van mogelijk oorzaken OF onderbuikpijn + hematurie. Loop lijstje af of vraag informatie aan je huisarts. Groetjes johan

label.Geplaatst op 2005-03-07 19:24:04

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren